UNIQUE SCHOOL

  • icon

UNIQUE SCHOOL

  • icon
Illustration

Менторство


Команда мотиваторів, натхненників та неймовірних вчителів. У зоні відповідальності ментора:● Академічна успішність (цілі та навчальний прогрес)● Реалізація встановлених цілей студента та розвиток сильних сторін● Мотивація до навчання● Проєктна діяльність студента● Участь в міжшкільних та зовнішніх конкурсах/олімпіадах● Взаємодія батьків з викладачами (ментор є адвокатом здібностей студента перед батьками і школою)

Холод Алла

Ментор preschoolБогинська Ілона

Illustration

Ментор 1-а класуРоманова Анастасія

Illustration

Ментор 1-б класуГоркавенко Анна

Illustration

Ментор 2-а класуГерманчук Світлана

Illustration

Ментор 2-б класуХмелюк Віталіна

Illustration

Ментор 3-а класуХмільова Юлія

Illustration

Ментор 3-б класуКеда Альона

Illustration

Ментор 4-а класуЛатишова Олександра

Литвин Ксенія

Ментор 4-б класуСазонова Вікторія

Роль ментора

Забезпечити проривний результат студента за допомогою фокусування на індивідуалізованому навчанні, яке враховує здібності, таланти і інтереси студента

Ментор знаходить компроміс поміж очікувань трьох замовників його роботи:● Студент (мрії, плани, інтереси, здібності)● Батьки (ідеальний портрет дитини за версією батьків)● Школа (цілі школи і академічна стратегія)
Ігнорування очікувань хоча би одного із цих замовників так чи інакше призведе до припинення навчання в цій школі.

Illustration
  • icon

    Проводить інтерв’ю з батьками і студентом як до початку навчання студента, так і на початку наступного навчального циклу

  • icon

    Здійснює поточне спілкування з батьками, за потреби звертається за підтримкою від батьків чи вирішенням невідкладних ситуацій

  • icon

    Залучає психологів і фахівців для розв'язання психологічних питань, організовує наради з викладачами з індивідуалізації роботи зі студентами

  • icon

    Тримає актуальним профайл студента, наповнює індивідуальну картку і зберігає портфоліо студента

  • icon

    Забезпечує представлення робіт, проєктів, успіхів студентів на різних академічних подіях, забезпечує участь в олімпіадах, міжшкільних і позашкільних заходах тощо

  • icon

    Разом із студентом та його батьками ментор встановлює цілі студенти на найближчий період (півріччя) на основі його здібностей та інтересів

ПРИКЛАДИ МЕНТОРСЬКИХ ЗВІТІВ:

Команда менторів Unique School

Illustration
icon

Роль: ментор у Preschool Unigue. Викладач профільних предметів: Математика, Логіка, Графомоторика, Украінська мова, Я досліджую світ, Народознавство.

Богинська Ілона

Освіта: повна вища. Бакалавр зі спеціальності "Соціальний педагог" та магістр зі спеціальності "Викладач соціально-педагогічних дисциплін".
Додаткова освіта зі спеціальності "Вчитель Монтессорі для навчання дітей віком від 3 до 6 років".      
                                                                        Моя суперсила: ● Бути не лише вчителем, а й другом для дитини. ● Повага та емпатія до дитини та інших учасників освітнього процесу.● Спокій. Здатна зберігати стан емоційної рівноваги всупереч зовнішнім подразникам.● Чесність. Здатна критично сприймати й оцінювати себе та навколишній світ.● Відповідальність. Здатна нести відповідальність за те, що мені доручено та за те, що я сама "взяла на себе".
Мої підходи:● Особистісно-орієнтований підхід. Сприймаю кожну дитину як унікальну особистість, яка потребує індивідуального підходу.● Свідомо та обгрунтовано ставлю стратегічні завдання перед собою та учнями, прогнозую шляхи їх вирішення.● Проблемно-орієнтоване навчання. Обожнюю та заохочую дітей до проведення наукових експериментів, дослідів та встановлення причинно-наслідкових зв’язків.● Свобода та довіра. Даю дитині можливість зрозуміти, що довіряю їй, тому надаю можливість вибору, а також можливість робити власні помилки та виправляти їх.● Завжди готова допомогти дитині, "яка знаходиться в пошуку" й бути непомітною для тієї дитини, "яка вже все знайшла".● Використовую почуття гумору як інструмнт педагоічного процесу. 

Illustration
icon

Роль: ментор 1-а класу. Викладач профільних предметів: математика, українська мова, я пізнаю світ.

Анастасія Романова

Освіта: Магістр початкової освіти. Київський університет імені Бориса Грінченка.
Моя суперсила:Дослухаюсь до кожного учня, як до партнера в організації навчання.
З легкістю пояснюю складні теми, застосовуючи магію практики та візуалізації.
Не припиняю вивчати інновації, бо вмотивований до самовдосконалення вчитель - найкращий приклад для учня.

Магічні атрибути:Допомагаю віднайти позитивний погляд навіть у мега складній ситуації.
Знаходжу унікальні сторони кожного учня, виховуючи впевнених майбутніх митців, науковців та щасливих людей.
Не пропоную єдиного рішення утруднених завдань, а допомагаю учням самостійно знайти безліч унікальних способів розв'язання, бо світ вигадує різні виклики, але не дає ""правильної"" відповіді. 

Illustration
icon

Роль: ментор 1-Б класу.
Викладач профільних предметів: математика, українська мова, я пізнаю світ.

Горкавенко Анна

Освіта: повна вища. Бакалавр зі спеціальності "Вихователь" та магістр зі спеціальності "Менеджер. Міжнародна освітня діяльність ", "Вчитель початкових класів та іноземної мови".
Моя суперсила:Доброта. Впевнена що добре ставлення руйнує стіни непорозуміння.
Емпатія. Вмію слухати та чути кожного. Допомогаю вирішити будь-яку ситуацію.
Почуття гумору. Рятую від негативних емоцій, нудьги і безнадії.

Мої атрибути:Артистичність і менеджмент. Вмію вийти за рамки "сценарію" і досягти поставлених цілей незапланованими методами. Організовую простір комфортний для всіх учнів. Розширюю кругозір, навчаю креативно та критично мислити. Бути просунутим чарівником. Використовувати захоплення в освітніх цілях.

Моє кредо: "Бачиш, щось не так - виправ що не так!"

Illustration
icon

Роль: ментор 2-а класу. Викладач профільних предметів: Математика, Українська мова, Я пізнаю світ, Human&World, Data Science

Германчук Світлана

Освіта: повна вища. Бакалавр зі спеціальності «Вчитель початкових класів» та магістр зі спеціальності «Менеджер систем якості в початковій освіті».
Моя суперсила:● Телепортація. Вмію бути одночасно в декількох місцях● Емпатія (level 90). Вмію чути та слухати кожного. Допомогаю вирішити будь-яку ситуацію● Швидкість. Одночасно оперую декількома думками чи завданнями ● Дослідницька позиція. Обожнюю ставити запитання: “Нумо з’ясуймо як це працює?! Дізнаймося на що це впливає та якими можуть бути наслідки?!” Спонукаю студентів до пошуку сенсів феноменів: “Навіщо це? Яке його призначення? Що це означає? Чому це так?”.овідаю.
Магічні атрибути:● Доброта. Вважаю, що добро врятує світ і вчу цьому студентів
● Любов та повага до дітей. Вважаю, що немає не правильних відповідей, кожна думка, як і дитина, унікальна та особлива
● Відкритість. Надаю перевагу синергії замість конкуренції і навчаю цього студентів. Адже у сучасному світі стратегії синергії є сильнішими за стратегії конкуренції. Заохочую дітей ділитись здобутками, знаннями, ресурсами та отримувати від цього задоволення.

Illustration
icon

Роль: ментор 2-б класу. Викладач профільних предметів: Математика, Українська мова, Я пізнаю світ, Human&World, Data Science.Викладач гуртка "Робототехніка"

Хмелюк Віталіна

Освіта: Філологія, викладач української мови та літератури, вчитель світової літератури.
Публічне управління та адміністрування. Аспірантура НУ "Львівська Політехніка

Моя суперсила: Як вчитель, прагну працювати за принципами розвиваючої, інноваційної та інтегрованої освітньої системи, маю цілісні знання з предметів, які викладаю у початковій школі, володію педагогічними методиками і технологіями.
У своїй діяльності здобула такі якості як щирий інтерес до дитини, справедливість, широке світобачення, вимогливість .
Знаходжусь в постійному пошуці нового у педагогічній діяльності, здійснюю індивідуальний підхід до дитини.

Магічні атрибути: У своїй педагогічній практиці акцентую увагу на розвиток логічного мислення враховуючи індивідуальні можливості і здібності кожного студента, заохочуючи їх у різноманітну діяльність.
На заняттях організовую роботу з розумінням індивідуальних здібностей кожного студента , при вивченні нових тем застосовую метод проблемної ситуації, зацікавлюючи дітей в обговоренні, вмінні аналізувати, формувати вміння робити висновки.
Стараюсь проводити уроки у різноманітних формах: урок- бесіда, урок -гра, урок -змагання, урок-концерт та інші.
Активно використовую освітні принципи ігрового та проблемного навчання , що допомагають розвивати ініціативу, творчість та самостійність студентів.
В основі моє діяльності як ментора є принцип педагогічної підтримки. Докладаю зусиль для створення умов, де студент проживає стан успіху та задоволення від досягнутих результатів.

Illustration
icon

Роль: ментор 3-а класу.Викладач профільних предметів: Математика, Українська мова, Я пізнаю світ, Human&World, Data Science

Хмільова Юлія

Освіта: вища НПУ ім. М.П.Драгоманова, педагогічний факультет, спеціальність "Вчитель початкової школи та англійської мови”.
Моя суперсила:● Життєрадісність, щирість та емоційність.● Креативність, оригінальність..● Цікавість, для мене важливо бути обізнаною в тому, що я навчаю або розповідаю.
Магічні атрибути:● Люблю дивувати дітей цікавими фактами або інформацією.Так можна захопити їх вивченням нової теми або уроку, показавши приклади з життя.● Вимогливо ставлюсь до свого рівня знань. Мені постійно мало :) Намагаюся бути в курсі новинок та адаптовувати матеріал для потреб студентів.● Вважаю, що вчитель може надихати і надихатися роботою своїх колег. Вірю у синергію співпраці і рушійну силу успішних колективів.● Намагаюся створювати атмосферу довіри та підтримки під час навчання, адже якщо ти Людина, то зможеш привнести щось красиве в навіть у буденні речі.

Illustration
icon

Роль: ментор 3-б класу. Викладач профільних предметів: Математика, Українська мова, Я пізнаю світ, Human&World, Data Science

Кеда Олена

Освіта: повна вища. Чернігівський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, спеціальність "Вчитель початкових класів"
Моя суперсила:● Емпатія. Відмінний слухач. Якщо комусь треба висловити свої почуття та переживання, то я ідеальний варіант для цього. ● Друг для дитини. Найкращі стосунки - це дружба. Друзі підтримують одне одного, не залишають в біді, завжди прийдуть на допомогу. Дружба - це двосторонній рух: що ти віддаєш, те й отримуєш.● На одній хвилі. Спільні інтереси - чудовий фундамент для побудови дружніх стосунків.
Магічні атрибути:● Доброта. На мою думку, найважливіша риса в людині. ● Відповідальність. Я розумію, що є прикладом для студентів, тому відповідально ставлюся до своєї місії. ● Любов до дітей. Основний компонент для будь-якого магічного дійства.

Illustration
icon

Роль: Ментор 4-А класу. Викладач профільних предметів: я пізнаю світ, українська мова. 

Латишова Олександра

Освіта: повна вища. НПУ ім.М.П.Драгоманова. Вчитель початкових класів та викладач англійської мови.
Моя суперсила:Моя суперсила у творчості. Обожнюю творчість, виготовляти поробки з дітками. Також моя суперсила - це моя родина. Вони завжди підтримають у складній ситуацію та допоможуть.Мої якості як вчителя:1. Спілкування. Вміння слухати та ефективно спілкуватися з учнями, батьками та колегами є важливими для успішного вчителя.2. Емпатія. Здатність сприймати почуття та потреби учнів і реагувати на них позитивно.3. Терпимість, розуміння, стресостійкість.4. Мотивація. Заохочення та надихання учнів до досягнень та вдосконалення.5. Організація. Здатність до планування уроків та ефективного управління часом, хоча над плануванням часу потрібно ще попрацювати)6.Творчість.7.Дисципліна. Встановлення чітких правил та очікувань, а також вміння відповідно реагувати на порушення дисципліни.8.Гнучкість: Здатність адаптувати свій підхід до потреб різних учнів та ситуацій, хоча над розвитком цієї якості ще працюю.
Магічні атрибути: Навчання студентів початкових класів вимагає врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини, тому в першу чергу звертаю увагу на це. У моїй викладацькій діяльності використовую інтерактивні, активні, інноваційні, наочний та практичні методи навчання. Комбіноване використання цих методів допомагає зробити навчання більш ефективним та забезпечити розвиток кожного студента, виявити сильні сторони. Навчання в початковій школі має бути цікавим та веселим, тому не забуваю бути зі студентами на одній хвилі, пожартувати та посміятись разом з ними для мене є нормою. Адже викладач повинен бути спершу другом для студента, коли налагоджений контакт, набагато легше навчати!

Illustration
icon

Роль: ментор 4-б класу. Викладач профільних предметів: Математика, Навчання грамоти, Я досліджую світ, Human&World, Data Science, Computer Science.

Сазонова Вікторія

Освіта: повна вища. Галузь експертності: штучний інтелект. Додаткові вміння: сертифікований тьютор
Моя суперсила:● Якби я обирала поміж трьох ролей: маг, цілитель чи воїн, то це був би воїн. Бо для воїна справа честі допомогти пораненому товаришу, зцілити його. ● Бо для воїна перемога в деяких битвах - це іноді прийняття нестандартних рішень і тут без магії не обійтися. Йти до своєї цілі навіть, коли впав, навіть коли поранили, навіть коли втомився. ● Для воїна такі речі, як тактика, стратегія і планування не пустий звук. Якщо я бачу, що дітям важко даються якісь завдання, то я починаю переглядати стратегію, змінювати тактику подання матеріалу. ● Шукаю додаткові завдання з цікавим повчальним змістом. Або цікаві асоціації, на кшталт, танучого морозива і зростаючого дерева у випадку вивчення спадаючих і зростаючих числових рядів, або з'єднання "ніби букви вітаються", "ніби одна простягнула руку іншій, щоб торкнутися її". ● Намагаюсь ніби нанизувати нові знання, намистинка за намистинкою, кожна з яких закріплюється опорними словами, асоціаціями чи додатковими лайфхаками. Прагну, щоб в кінці навчання побачивши те гарне намисто, яке вийшло, дитина і я разом були вражені його красою.
Магічні атрибути:● Чую кожного, навіть хто мовчить. Відчуваю потреби дітей, їх настрій, коли вони здатні звернути гори, або навпаки, хотіти ці гори обійти якнайшвидше, коли можу запропонувати рутинні завдання, коли краще зайде гра.● Використовую компас для розвідки. Не завжди можу до кінця збагнути деякі поведінкові особливості, але напрацьовую для себе нові тактики, бо навіть дуже гарний воїн завжди намагається використовувати дані розвідки для прийняття основного рішення.

Менторські будні