UNIQUE SCHOOL

  • icon

UNIQUE SCHOOL

  • icon

КУРАТОРСТВО

Кураторство в нашій школі це сучасний погляд на класне керівництво.

ЗОНА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ КУРАТОРА:● Створення дружньої атмосфери всередині колективу класу● Формування правил класу● Організація студентського самоврядування у класі● Організаційні та побутові питання, вирішення конфліктних ситуацій● Інформування батьків і студентів та забезпечення участі класу в різних подіях● Формування сильної студентської команди

Наші куратори - це команда справжніх супергероїв, які одночасно перебувають у 3-х і більше місцях, а ще це талановиті ризик-менеджери, якими ми пишаємось.

Illustration
Казарова Валентина

Куратор PreschoolДар’я Грушанська

Казарова Валентина

Куратор 1-а класуТітаренко Інна

Illustration

Куратор 1-б класуСвітлана Тітова

Крайник Наталія

Куратор 2-а класуПастушок Оксана

Туношенська Дар'я

Куратор 2-б класуКлюйко Ірина

Illustration

Куратор 3-а класуЧуднівець Діана

Ямщинська Вікторія

Куратор 3-б класуДеяк Ольга

Illustration

Куратор 4-а класуБілаш Тетяна

Яковлєв Микита

Куратор 4-б класуСологуб Віталіна

Illustration

Куратор 5 класу Раченко Таїсія

Illustration

Куратор 6 класЯковлєв Микита

Креативні концепції класів

Разом і студентами куратори створюють креативні концепції класів. Наприклад:   💫Дослідники фольклору різних країн “Folks Explorers” ─ 1-A   💫Команда мандрівників на повітряній кулі ─ 1st B Travel Class   💫Родинні, теплі та відкриті ─ Class _family 2-A   💫Космічні дослідники з девізом команди: explore& discover ─ 2-Б   💫Надійні та відповідальні “Пілоти ІІІ рівня” ─ 3 -А   💫Розумні та активні мореплавці на кораблі “Арго” ─ 3-Б   💫Сучасні, творчі, та натхненні кібергерої ─ 4 класНижче ви можете переглянути приклади кураторських звітів за І чверть:

Команда кураторівUnique School

Illustration
Illustration

Роль: куратор preschool, викладач музичних занять.

Дар’я Грушанська

Освіта: вища. КМАМ ім. Глієра, НПУ ім. Драгоманова 
Моя суперсила:Моя суперсила - це вміти бути одночасно як і вчителем так і другом. Сучасні діти ростуть в складний час, вони дуже та дорослі навіть зовсім у юному віці, моє кредо - це бути не тільки їх наставником, але також і людиною, якій вони можуть довіритись та отримати підтримку.
Магічні атрибути:Робота з учнями-це постійний обмін енергією. Моя задача -це надихнути маленьких студентів на великі звершення, вміти їх розкрити, та розвинути їх навички. 

Illustration
Illustration

Роль: куратор 1-а класу. Викладач курсу “Лідер в мені”

Тітаренко Інна

Освіта: повна, вища.
Моя суперсила:Любов до своєї роботи у будь-яких її проявах. Мені подобаються трансформації, які відбуваються зі мною під час роботи зі студентами. Вони надихають та дають сили на нові звершення, а натхненний учитель завжди є джерелом позитивних емоцій для своїх учнів.
Вміння балансувати між двома втіленнями кожного учителя. Вчасно зрозуміти коли для дитини ти маєш стати другом, або коли вона потребує поради старшого наставника.
Бути на "одній хвилі" з учнями, отримувати задоволення від того що відбувається навколо, та разом набувати такого необхідного в майбутньому життєвого досвіду.

Магічні атрибути:Творчість. Максимум творчості. Це робить пізнання світу цікавішим і простішим. Відкриває таланти учнів і допомагає їм знайти своє хоббі, або ж поповнити скарбничку улюблених занять.
Створювати "ситуації успіху" для кожного студента. Робити вихід із "зони комфорту" максимально комфортним.
Прагну до того, аби мої учні не боялися висловлювати свою думку в найбільш складних ситуаціях.
Гумор, як одна із основ спілкування з оточуючими. Дуже часто гумор(доречний) допомагає повернути будь яку негативну ситуацію у позитивне русло, зняти напругу яка виникла.
А загалом я "роблю те, що люблю, люблю те, що роблю" . Таке кредо допомагає впоратися з будь-якими складнощами, що виникли в роботі.

Illustration
Illustration

Роль: куратор 1-Б класу. Викладач курсу “Лідер в мені”.

Світлана Тітова

Освіта: повна вища
Моя суперсила:Кожний учень - окрема особистість: зі своїм характером, вихованням, думками, до якої потрібно знайти свій ключик.
Моє кредо: Ми дуже рідко працюємо за партами, здебільшого урок проходить в колі - ближче один до одного

Illustration
Illustration

Роль: куратор 2-а класу. Викладач курсу “Лідер в мені”.

Пастушок Оксана

Освіта: Повна вища: соціальний педагог, практичний психолог.
Моя суперсила:Люби, твори і радій кожній миті.
Магічні атрибути:Індивідуальний підхід, створення ситуацій успіху для кожного студента.

Illustration
Illustration

Роль: куратор 2-б класу. Викладач курсу “Лідер в мені”. Викладач гуртків “Фінансова грамотність” та “Soft Skils”.

Клюйко Ірина

Освіта: повна вища. СХІДНОЄВРОПЕЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ: Географічний факультет. Молодий науковий співробітник економічної і соціальної географії.КИЇВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА: Початкова освіта. Менеджер систем якості в початковій освіті, менеджер електронного навчання.
Моя суперсила: Створюю атмосферу довіри.
Вважаю, що саморозвиток ніколи не закінчується, а людина навчається все життя.
Розвиваю критичне мислення та аналіз.

Моє кредо: Шукаю вихід з будь-якої ситуації. Надаю перевагу індивідуальному підходу до учня. Кращий спосіб запам’ятовування – це повторення інформації за допомогою різних цікавих методів та прийомів.

Illustration
Illustration

Роль: куратор 3-а класу

Чуднівець Діана

Освіта: повна вища. НПУ ім. М. Драгоманова
Моя суперсила:Я відкрита людина, легко знаходжу підхід до дітей.
Магічні атрибути:
Я вважаю, що кожній дитині потрібен індивідуальний підхід, тому намагаюсь дивитись по дитині, хто потребує більше, а хто менше уваги. Кому потрібно пояснити ще раз, а хто розуміє з першого разу. Кому потрібна допомога. Тому, намагаюсь давати дитині те, що вона потребує.

Illustration
Illustration

Роль: куратор 3-б класу. Викладач курсу “Лідер в мені” 

Деяк Ольга

Освіта: вища.
Моя суперсила: Я чесна, справедлива, відповідальна, пунктуальна та надзвичайчацно весела�
Магічні атрибути: Завжди шукаю позитив навіть самих складних ситуаціях.

Illustration
Illustration

Роль: куратор 4-а класу. Викладач курсу “Лідер в мені”.

Білаш Тетяна

Освіта: ГНПУ ім. О.Довженка Освітній ступінь - магістр, спеціальність - початкова освіта. 
Моя суперсила:Не боюся "бути собою" навіть перед учнями. Можу показувати свої живі щирі емоції, ділитися ними з дітьми. Вмію визнавати свої помилки та заохочую дітей сприймати факапи як досвід. Коли учні знають, що і вони, і вчитель мають право на помилку і можуть про це говорити, тоді виникає довіра. На мій погляд, довіра є одним із найважливіших аспектів взаємодії між учнями та вчителем. Обожнюю дружні обіймашки (звісно ж не забуваючи про особистий простір кожного). Можу за потреби все повторювати двічі і зберігати внутрішній спокій 😆 Моє кредо:"Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає"
Магічні атрибути:Впевнена що формальності та традиції стандартизованого навчання — це не найкращий спосіб когось чомусь навчити. Надаю перевагу творчості під час освітнього процесу і пізнання світу в цілому. Це дозволяє учням розвивати творчі здібності, гнучкість мислення та креативність. Вважаю важливим навчити учнів вміти активізувати свою фантазію, шукати незвичайні та нестандартні методи вирішення проблемних ситуацій.

Illustration
Illustration

Роль: куратор 4-б класу. Викладач курсу “Лідер в мені”.

Сологуб Віталіна

Освіта: повна вища.Моя суперсила:Любов до тих, кого навчаю! Навчання через творчість, творчий підхід у простих речах. Даю можливість кожному розкритись, бо у кожного є зерно, яке має прорости і розквітнути. Вірю в свої сили для розкриття можливостей учнів!

Магічні атрибути: Повага до кожного учня в пріоритеті, можливості у спілкувані , уміння спостерігати, про складні речі говоримо простими словами, візуалізація і звязок з повсякденністю! Хочеш побачити дитину, дай їй якесь завдання..., помилки - це лише сходинки до успіху!

Illustration
Illustration

Роль: куратор 5 класу. Викладач курсу “Лідер в мені”. 

Раченко Таїсія

Освіта: вища. НПУ ім. М. П. Драгоманова Факультет корекційної педагогіки та психології, логопед-дефектолог
Моя суперсила:Відкритість та рівність у спілкуванні з учнями. 
Магічні атрибути:Прийняття кожного учня як індивідуальності зі своїми переконаннями та особливостями. На мою думку, чималу роль у роботі з дітьми грає гумор, тому не втрачаю можливості підтримати жартівливі теми, в цьому є якась своя магія.
Моє кредо: “Завжди вірю у себе та свої сили.”

Illustration
Illustration

Роль: куратор 6 класу. Викладач курсу “Лідер в мені”. Психотерапевт

Яковлєв Микита

Освіта: повна вища, психолог-психотерапевт. Магістр психологічних наук. Спеціаліст в області психологічного консультування та психотерапії
Моя суперсила:Вважаю, що будь-яка ситуація – це не привід для переживань, а всього лише привід для роздумів про причини подій, що відбуваються. З прийняттям власної відповідальності - починаються зміни, позитивні зміни у власному житті.
Магічні атрибути:● Трансформація себе та простору● Підтримую взаємовідносини «Дорослий-дорослий»● Навчаю бути «тут і зараз»
Моє кредо: можливо все, на неможливе потрібно просто більше часу!

Кураторські будні